Frequent Asked Questions

Onderstaand een overzicht van antwoorden op vragen die wij eerder van onze klanten ontvangen hebben. Indien uw vraag / antwoord er niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op.

Is het mogelijk om meerdere bestellijsten aan te maken?

Ja het is mogelijk om meerdere bestellijsten aan te maken, u kunt ook gemakkelijk bepalen welke uw klanten kunnen bekijken en welke niet. Per bestellijst kunt u aangeven welke product categorieën worden weergegeven en hoe de producten worden weergegeven. U kunt hierdoor voor elke gelegenheid een bestellijst maken. Bijvoorbeeld met kerst of met Pasen.

Hoe werkt het bestellen?

De klant kan gemakkelijk online op verschillende apparaten uw producten online bestellen.

Hoe weet ik wanneer een klant besteld heeft?

Wanneer een klant heeft besteld zult u daar een email van ontvangen. Hiernaast vind u binnen het beheer systeem een overzicht van alle geplaatste bestellingen onder de pagina “Geplaatste bestellingen” en een overzicht van de 5 meest recente vind u terug op het Dashboard.

Wat zijn de kosten?

Bij de multibestellijst betaald u maandelijks of jaarlijks een vast bedrag. Bij tarieven kunt u hiervan de kosten vinden.

Hoe kan ik producten invoeren?

Doormiddel van een uitgebreid beheer systeem is het mogelijk om één of meerdere product tegelijkertijd toe te voegen. Dit gebeurt doormiddel van een formulier, wij adviseren dat u van te voren uw categorieën en productvarianten aanmaakt om het proces zo makkelijk mogelijk te maken.

Kunnen mijn klanten een eigen account aanmaken?

Uw klanten krijgen bij een geplaatste bestellingen een eigen account, deze kunnen ze gebruiken om in de toekomst makkelijker bestellingen te plaatsen. Hiermee krijgen zij ook toegang tot een overzicht van hun geplaatste bestellingen en favorieten producten.

Worden de bezorgkosten altijd berekend aan de hand van de postcode van de klant?

Bezorgkosten laten bepalen aan de hand van een postcode is optioneel, het is ook mogelijk om vaste bezorgkosten, of variabele bezorgkosten aan de hand van het totaal bedrag aan producten, te gebruiken.

Kan ik zelf kiezen waar de kortingscodes voor gelden?

Er zijn verschillende mogelijkheden voor de kortingscodes. U kunt kortingscodes aanmaken voor de gehele order of geselecteerde producten, productgroepen, productcategorieën of productvarianten. Ook kunt u korting geven aan specifieke klant accounts.
Staat uw vraag er niet bij? U kunt altijd contact met ons opnemen.